2008. január 10., csütörtök

Most ezek a kedvenc szineim!

6 megjegyzés:

LNóri írta...

Mary,
Be...rok tőled,
mostanában olyanokat csinálsz!!!!
Imádom ezeket a színeket is!
Elárulod milyen swarik vannak ebben a gyönyörű gyűrűben? Olyan új színek nekem!
Köszi

Zita ékszerei írta...

Gyöngyörűek! :-)Kedvenc színeim!

Mariann írta...

de édes vagy Nóri!!
köszi!!huu jót kérdezel...összeírim,de nem uj szerintem egyik sem...kivéve talán egyet, középen...azt Diától vettem..és nem tudom a nevét..fuxiaAB lehet

Gree írta...

Tuti kis darab ez is! A swarik szinére én is kiváncsi lennék, ha nem gond.

Roberta írta...

Hát nem csodálkozom, hogy a kedvenc színeid:-))) Nagyon szépek, gratulálok Mary!!!

Mariann írta...

sziasztok...most néztem utána a színeknek:
türkiz ab2*, jet ab2*, olivin-bronz,bronz, ametiszt ab, és fukszia elektra...
asszem ennyi:):)

bocsi a késésért!!!