2008. február 16., szombat

Pimrenelle kari kicsit másként


11 megjegyzés:

Bori írta...

Ez gyönyörú lett! Nagyon szeretem a színeit, a mintáját, az egészet, úgy, ahogy van!

Névtelen írta...

Egyetértek Borival! Gyönyörködünk és álmodozunk...:)Nagyon szép!

Dóra írta...

Hát Mary, ez nagyon király lett! Sokkal jobban tetszik nekem is így szélesebben!!!! Gratulálok az ötlethez!

Mariann írta...

köszönöm lányok....már az első pillanatban tudtam,h én igy fogom megcsinálni:)!!

fszeva írta...

Örülök, h megfűzted, mert nekem is az volt az első gondolatom, h szélesebben szebb lenne. Úgy olyan félkésznek látom. A tied gyönyörűűűű!!:)

Roberta írta...

Valóban sokkal szebb így Mary, gratulálok az ötlethez:-))) Gyönyörű munka, és a színek is nagyon jók!!!!

HEra írta...

Wow!!! Egyszerűen csodaszép!!! Varázslatos!!!

Arduinna írta...

szuper lett! nekem is jobban tetszik így!!!!!!! imádom a színeidet!

Mariann írta...

szia Dia!!! köszi!!!

Mariann írta...

Köszönöm a többieknek is!!

LNóri írta...

Jobb mint az eredeti!!!
:)