2008. december 28., vasárnap

Kipécéztek!

Mivel már elég sok mindenkit kipécéztek,ezért én most ezt nem adom tovább viszont nagyon köszönöm, hogy velem ezt megtette Hegucka és Lerika!És nemrég láttam meg,h Era is kipécézett(ezt megtiszteltetésnek veszem)!!
Legalább elmondhatok magamról pár dolgot,ez egy jó ötlet,mert ugy is szeretek magamról beszélni:)igy jobban megismerhetjük egymást!

Akkor néhány dolog rólam:

1.Mint minden családos ember,én is nagyon szeretem a családom,főleg mert már két gyermekünk is van,akik igazi szerelemgyerekek!Ez nagy boldogság,nem hiszem hogy az anyaságnál van nagyobb öröm!A férjem a legjobb ember a világon!

2.Nem vagyok egy háziasszony típus,de azért igyekszem!:)

3.Szeretem a jó filmeket,ha sok időm lenne sokszor tv-nék!!

4.Teljesen oda vagyok a tengerpartért...az a nagy víz..azok a csodálatos fehér homokos partok....sajnos nem voltam még sok helyen de rajta van a listán:):):)vannak kedvenceim(Maldív,Puket,Kuba...sorolhatnám)

5.Én is nagy gyöngy függő vagyok,már csak a birtoklása is örömmel tölt el!Nagyon jó érzés,amikor valakinek örömet tudok szerezni az ékszereimmel!Persze magamnak készíteni is nagyon nagy öröm:)

6.Fontosak számomra a barátok.Viszont mostanában a gyerekek miatt nincs sok időm ápolni a kapcsolatokat,de ez hamarosan változni fog,csak nőljenek a csöpségek:):)DE az nyugtat,hogy szinte az összes barátnőmnek szintén kis babája van:)

7.Egy régi álmom a TÁNC.Sajnos nem értem el olyan sikereket,mint amit szerettem volna,de azért sok mindent tanultam,és még fogok is az biztos!Soha nem unom meg a latin táncok ritmusát!Imádom!

1 megjegyzés:

Hegucka írta...

De jó:) Örülök nagyon,hogy megírtad!Jó volt olvasni!!Sok puszi, szép napot!

UI:én is imádom a tengerpartot és a latin táncot:), csak sajnos még nem volt lehetőségem tanulni:( ,nincs hozzá önbizalmam....na de majd:)