2009. december 7., hétfő



5 megjegyzés:

Christina írta...

Gyönyörűek!
Nekem a lila a kedvenc!

Ági mama írta...

Jaj de jól néz ki mindegyik!!

Méri írta...

Csuda klasszak!

Marilla írta...

Nagyon szupik a karik ,,,a fenti bogyós lánc is nagyon tetszik .Nagyon szép ékszereket készíesz Mary gratulálok.

Pinklady (-édi-berny) írta...

Szioka! véletlenul találtam rá a blogodra, és csodálattal néztem végig az összes munkádat!! nagyon szépek!! :)
egy kérdésem van, ezen a karkoton megakadt a szemem, mert látok rajta korona mintát!!! szeretném megkérdezni, hogy mennyibe is kerul ez a karkoto?? illetve merre lehet venni ilyen korona mintázatu ékszert, mert én korona fun vagyok nagyon!!! és minden ami korona érdekel!! :) :) elore is koszonom!! válaszodat: az eberni85@gmail.com-ra, vagy a blogocskámra: a www.pinkberny.blogspot.com-ra várom!!!

udvozlettel, és további jo munkát kiván: Pinklady: Berny :) puszi