2009. január 15., csütörtök

Ajándék magamnak!!!



7 megjegyzés:

Zsani írta...

A felsődet már megjegyeztem magamnak, nagyon jól áll!!!!
A nyaklánc hozzá...hmmmm...sztem állat!!! Képet!!!!!
Puszik
Szuperek az ékszereid, sokszor bekukkantok, csak írni nem mindig van energiám!-))

Ági mama írta...

Gyönyörű ajándék!! Remélem megkaptad az üzenetem!

Mariann írta...

köszi!!!
igen tudom h sokat jársz felém,mert kiírta a gépem,amikor beléptem a blogba,h sűrűn látogatott személyek 2 van az egyik te vagy:):):):)!!!!ennek nagyon nagyon örülök!!!!
millio puszi!

Mariann írta...

igen igen!!köszönöm,csak még nem volt időm vissza irni...

Kiscsillag írta...

Gyönyörű nyaklánc!! De minden ékszered nagyon tetszik! Szerintem nagyon egyediek!!

Névtelen írta...

Gyönyörűűűűű!!! Ilyen medál kategóriában még ennyire tetsző színkombinációt nem láttam!

Gvendolin írta...

Szia. Nagyon szépek az ékszereid, csak ámulok és bámulok, hogy én sohase leszek ilyen ügyes!